1 dag kvar!!

1 dag kvar till jullovet! Längtar!! bara imorgon kvar sen slutar vi på fre. Sen sticker jag och Belinda hem till mig i Lund och bakar pepparkakor och myser vid brasan. Me liek!
Var en ganska dryg skoldag idag.. näst sista! <3 Vi hade anatomiprov. gick asbra! Sen gick jag & Belinda i stan i typ 3 h! Kollade på klänningar, vi va inne i pärlshopen o köpte lite grejer.. Sen stack vi till triangeln och satte oss på Mc Do.. Hjälpte henne med matten. Hon var så söt!! xD skulle gångra ett bråk för o lösa ut x, så sa ja att ohn gångra fel, så strök hon över talet o skrev samma under! haha xD o de va fel siffror xD Fast sen rätta vi till de så... Hon kunde allt till slut! Sa åt henne att tänka högt o förklara för mig osm skulle låssas va retard xD O att hon skulle ha min röst i huvet o tänka på va ja sagt under provet xD Förvånar mej inte om hon storgarva åt våra skämt.! Men hon kunde det till slut. Duktig Bellis! <3
Sen stack jag hem o sen va de julfest på syrrans skola. Shit! kom nyss på att ja har asmkt plugg tills imorrn o har inte börjat!! I better go.. Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0