Bella, glöm inte att läsa rätt nu!

God morgon!

Äntligen hemma! Tänk, nu har man jobbat klart för i år! Tänk om man kunde sagt det om en vecka istället, i början av Januari och kunna vara ledig hela året. Avis på mormor! Det är den enda anledningen till att vilja vara pensionär, man slipper jobba. Fast ändå, att vara ung är väl härligt på sitt sätt det med.

Idag flöt det på bättre så kom hem en hel timme tidigare. Skönt! Vaknade kvart i två idag, mamma väckte jag halv 6 o fråna hur jävla länge hon tänkte sova egentligen. Hallå, jag är ju hungrig! Låter som en ettåring men är man hungrig så är man! Kändes lite konstigt att äta frukost när alla andra åt middag. Jag jobbar ju inte alls ofta med det här så man kan ju inte säga att jag är van direkt.

När vi kom ner på Sydsvenskan kunde mamma inte motstå att berätta för de andra chaufförerna att jag läste fel på listan igår. Det var inte mitt fel! säger vi..! Jag råkade hoppa över ett stopp så vi körde vilse och såklart berättas det. Så när vi står och lastar och ska precis ta o sticka iväg kommer Per Evert, en som är anställd hos oss och allmänt glad och rolig, fram och säger
"jaadu, glöm nu inte att sjukhuset är efter bilprovningen!!"
Det fick jag höra från många! haha som de jävlades med mig! Så nu har jag något att retas tillbaka för..! Som ni vet så älskar jag och retas, så jag sörjer verkligen inte.

Det gör mig ändå glad att folket där kan man skoja med, även om man inte känner dem... De kommer fram och säger god morgon (höhö) och retas med mig precis som alla andra. Och jag är inte sen att haka på!

En kille kom fram och sa att jag kan stanna kvar och jobba där hela natten, jag är billig och bra arbetskraft! Ja men jo tack! Slav som man är.. Kanske ska fundera på att kolla upp sommarjobb där, man kan alltid lägga tidningar på bur eller dricka kaffe och rulla tummarna.

Nu ska jag iallafall sova som en gris! Håller på att dra huvet i datorn.. Gör nog ont.
Vi hörs sen när jag vaknat!



Kände för att lägga in en bild, kändes så tomt på bilder! Samtidigt, vad ska man lägga in? Ego som man är lägger man klart in en på sig själv. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0