cp internet

Haha skrev nyss värsta inlägget så la internet av... Skit internet grej -.- så får skriva om hela uppsatsen =)


Iallafall, Hade nationella idag i matte. sen gick jag, Clara och Jenny o köpte mackor. Efter det hade vi tyska.. Vi ska skriva dikter på tyska.. Jag kan typ inga ord, hur fan ska ja skriva en dikt? på tyska xD Kan typ inte skriva dikter.. skittråkigt. alla skriver om typ vänskap, kärlek, känslor osv... jag skriver om en rosa glass.. Visste nt va jag skulle skriva om!

Efter det hade vi studiebesök i gula huset på drottningtorget.. Va ganska kul, fast visste det mesta redan så... Stack hem, åt o fastna i fotokatalogen. har redan kollat igenom den men den låg framför näsan o hade inget o göra så..

Haha drömde konstigaste drömmen inatt..! Drömde att ja hade typ ett litet sår, typ stort som tumnageln (erkänn du kolla på din tumme haha!) under foten.. så hade typ skinnet lossnat så man kunde kolla in i foten typ... Asläbbigt... Hade fått panik om de va på riktigt xD Fast de är de inte, har redan kollat.

Nu ska ja nog kasta ut syrran ur badet, min tur o duscha nu! Sen ska ja kolla tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0