Myskväll m Belliiiie

Har precis lämnat av belinda på bussen. Hon sov hos mig från igår till idag. Jättemysigt!
Vi hade avslutning på skolan igår. Sjöng singstar och spelade guitar hero. Askul!
Sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi o handlade. Kom hem, fikade, spelade wii o sen störta vi ner på madrassen i mitt golv o sov. Gick upp, gjordede mat.Spelade lite Wii..  De va askul! Vi gjorde ingemar och Aida så nu har vi dem på Wii, haha! =) Sen gick pappa, sara o douglas ut o käkade och gick på bio, så jag o bellis satte på ashög musik och lagade mat, Pasta i tomatsås. MUMS! Vi hade värsta mysmiddan! hels släckt överallt o stearinljus.
Sen baka vi pepparkakor! Haha vi glömde dem i ugnen så de blev kolsvarta! xD
Vi gjorde varm choklad med skum som vi skummade i kaffemaskinen. Satte oss framför brasan. Asmysigt! De blev skitvarmt. SÅ snackade vi bland annat om första dagen i Jensen och vad man hade fått för intryck av alla när man såg dem o sånnt.
Sen brann brasan ut så spelade vi Wii. IGEN!
Vi la oss vid 12 o somnade direkt. Båda låg på madrassen på golvet. Haha jag vaknade mitt i natten av att ha Belindas rumpa i min rygg o ja låg halvt på golvet xD
Sen vaknade vi kl 11, låg o snackade, gick upp o åt frukost. Blev resterna från igår. Yummie! Spelade mer Wii, sen gick vi till bussen. Mysigt! Måste göras om!


Seriöst..



Lite oseriöst



Helt oseriöst!

Fler bilder kommer senare! I promise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0