Ett flak läsk, helt för mig själv!

Började med engelska idag istället för samhällskunskap. Skittråkigt, börjar tröttna på läraren.. Innan tyckte jag hon var arbra, nu är hon mer a pain in the ass. Kanske för jag träffar henne 7 timmar o 20 min i veckan på både engelska och tyska? Typ skulle tro de, haha! Nästa termin har ja som tur e inte engelska =) Sen hade vi naturkunskap. Pappa har ringt till Samar (min lärare) o berättat om mina njurar o de, så hon drog ut mej o börja prata med mig om det o va hon skulle säga till de andra undervisande lärarna att det va okej att jag tog medicinen på lektion om det behövs.. Och att jag kan bli dåsig, hängig o trött av den.. Tyckte det var jättejobbigt att prata om det, är orolig o då ere nt kul o snacka om de, speciellt när man inte vet va som e fel.
På matten trodde ja att läkarn skulle ringa så ja typ satt på nålar och va allmänt orolig och på dåligt humör... Haha tack bellis o erol för ni inte dampa på mig! Aj lav jo xD! (om ni undrar är det mina kompisar som jag råkade ta ut lite av allt på å råka snäsa lite åt dem utan anledning.. men var inte alls meningen, va bara orolig..)
Sen frågade aida (min lärare det med ^^) varför jag va lite småsur o ja sa som de va, att ja va orolig.. Så även hon drog ut mej från klassrummet och frågade hur det var med mig, vad som hade hänt o vad som var fel.. Då kunde ja typ inte hålla inne på de längre utan bara kände tårarna rinna ned för mina kinder.. Fast det kändes ändå bra att hon frågade, så jag fick lättat på trycket lite ändå. Det vi sa stannar ju dock mellan oss så det känns skönt.
Sen kom jag hem och sticker till träningen. Står och lindar händerna och roberto (tränare och ägare av klubben) utbrister ''Du börjar ju fan bli bra! Du har utvecklats som fan!'' Kändes skönt att höra att jag e bra på något, efter min tuffa dag. Träningen gick iallafall bra och var skitkul.. Ska hålla igång under julen. Spinning på friskis me kusin vitamin? Eller så joggar jag väl några varn runt huset. ^^ Nåt får det iallafall bli, orkar inte träna upp konditionen en gång till. Haha o när jag lindade upp händerna så hade jag typ röda o orange märken mellanfingrarna och vid knogarna.. Helt mysko! Kan inte va av mittsarna, slog inte hårdare än vanligt och har aldrig fått de förr.. Så måste va lindorna... Jäla skit.

Kom hem efter träningen, kommer in på mitt rum o Poff! Ett helt flak läsk, till mig! I love it! Ni vet de nya coca cola med vitaminer i? 24 stycken står i mitt rum nu ^^ Lr ah, 20.. drack en igår, en idag, gav en till mamma o en till syrran. Bara jag som tycker om dem hihi.

Tea time! Just det! Vi ha på studiebesök på humanitetens hus igår. Lägger upp ett par fina bilder på klassens mästerverk som jag o Bellis tog cred för sen (;

Här kmr en bra låt!




Poss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0