Haha flipp!

Haha det var nån idiot som addat min låssaspappas msn och erbjöd sexuella tjänster o sånnt.. O han typ va på väg o blocka o ta bort, så ja bara nej gör inte det, flytta på dej! Så jag drev personen till vansinne typ xD Satt o dryga järnet, låssades vara en man på 87 bast o sa att jag hade jobbat som polis och att ja skulle anmäla o sånnt xD haha de blev skiträdda.. Dagens bästa.

Var iallafall en bra dag i skolan idag. På Engelskan kollade vi på film. Typ somnade och började drömma! haha drömde att jag la upp böcker på bordet sen när jag vaknade låg där inga böcker xD Så ah.. Skyller på medicinen att jag blir jäääättetrött av den.. Sen hade vi tyska. Vi typ satt och skrev klart våra dikter. Sög rätt hårt. Jag & Två andra tjejer satt inne i ett konferansrum. Hade precis renskrivit min så ville emelie läsa den så ja skickar över blocket o hon skriver typ hej lr nått i det, o jag skriker typ ashögt utan o tänka på de xD haha pinsamt.. Men kul..
På matten hade vi matte på engelska... Haha kändes som första mattelektionen, fattade inte så mkt av va hon sa x) Fast ja kunde de sen innan så. No problems.

Har anatomiprov imorgon. Orkar inte plugga, sitter bara och bloggar och lyssnar på musik xD Sen kommer syrran hem så ska vi göra pepparkakshus. Bara för arr inte ''hinna'' plugga (=

Nu ska jag sticka o käka o sen kmr syrran! Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0