i lööv da doctor!

Va hos läkarn idag.. Skitkass.. Hatar sjukhuset! haha va på den avdelningen där jag låg inladg o så.. bring back memories, uhhhhh =S i dislike it.. De ska iallafall kolla vad för mer undersökningar de ska göra.. mest torligt va n magnetröntgen typ.. sen börja hon snacka om kirurger o skit o ja bara ööööö.. okej..?
Aja, sen stack jag och pappa och käkade och sen stack jag hem. Han vara hemma i en kvart sen ringde mamma så stack ja upp till ingrid. Vi satt där o titta på tv o snackade lite. Va ganska mysigt. jag och Smilla fotade varandra =) Smilla e Ingrids tvååriga dotter om ni undrar.. hon fotade mig hela tiden. ganska najs bilder lr nått xD
Sen kom ja hem o somnade i soffan.. sov i en timme ca.
nu passar jag Kornelia, Smilla o Alexander. de yp bråkar hela tiden, sen kommer de till mig o lipar för de snubbla på en kudde eller nått.. Just nu leker de gömma nyckeln o blir sura på varann för de som letar e så tröga o inte hittar xD sen frågar de mig var de ska gömma den.. ööööhöhöh..

Har ingen läxa tills imorgon. Najs!
Ska bara slappa sen sova tidigt idag =)
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0