Jag känner mig duktig..!

Jag och mamma kom nyss hem. Vi har varit på Sydis (dvs. Sydsvenskan där tidningarna trycks) och tömt bilen på grejer.
Jag nästan längtar tills inatt! Shit! Vad har hänt med mig? Jag håller på att bli mentalt störd! haha.

Men vi hade ändå roligt. Det har sin charm eller vad man nu ska säga. Fast GPSen slänger vi åt h*ete, haha!

Mitt Chai kokade nyss över. Herre gud. Tror jag är beroende av det. Men det är ändå gott att ha det i en termomugg och dricka lite varmt mellan stoppen. Det är svinkallt ute! Tror de va -4 grader inatt.. Höll fan på å frysa asrlet av mig x)

Nej nu har jag bloggat färdigt för idag. Vi hörs imorgon bitti när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0