Jobbdags..!

Jag ska jobba inatt. Trevligt va? Jag och mamma ska vara på Sydsvenskan klockan ett. Sedan är vi hemma vid sju. Samma grejs imorgon natt också.! Bara för att Gretar är på Island och det är egentligen han som ska jobba. Så jag hjälper mamma lite så går det snabbare. Plus att jag tror att vi kommer ha väldigt kul! Vi kommer nog sitta och prata hela tiden.

Just nu håller jag på att koka Chai som vi ska ha med inatt. Det är ett Indiskt sötat te. Jättegott! Så det tänkte jag koka nu och sen värma och hälla på termos till mig och mamma ikväll. Vi har också köpt frukt och godis som vi ska ha med. Myspys! Så imorgon kommer jag sova hela dagen, haha!

Men ikväll får ni mer än gärna smsa. Ringer ni så kanske jag inte kan svara om jag inte är i bilen. Om ni undrar så har vi eget företag där vi kör ut metro och sydsvenskan tror jag. Så jag ska sitta i en lastbil hela natten. Vi ska till Kristianstad och Hässlehåla. Sen har man stopp där man stannar och lägger i tidningar i ett ställ eller vid en entré. Roligt va? Njaaah... Men bra betalt!

Nej nu kokar sk*ten nästan över! Om det blev lyckat kan jag lägga in recepter sedan. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0