Julklappsshopping.

Kom nyss hem från Nova Lund. Jag & pappa stack dit en snabbis. Han köpte kaffe, såklart..! Kaffegalning, vad ska man göra? Köpte julklapp till Lotta och Farmor. Nu har jag Kornelia, mamma, gretar, mormor och morfar kvar. Missat ngn? Haha i Hope not! Eller jo! Marcus har jag kvar. Damn! Måste köpa ngt till honom för 200 spänn.. Aja vet nog vad ja ska köpa så :)

Nu sitter jag och äter lussebullar och sörjer min fattigdom. Pengar kommer på måndag! Yihoo! Måste gå på stan. Får dra med mig nån stackare.. Brutalt jag vet, men sånnt e livet! haha i värsta fall går jag ner ensam och njuter av min ensamhet. hihihi!

Aja, vi höres väl senare eller imorgon. Poss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0