Laserdome dag!

Dagens ord : Laserdome!

Jag och Johanna var på Laserdome hela dagen idag. Vi köpte dagpass, kostar 200 kronor så får man spela hur mycket man vill under hela dagen. Härligt! Vi utklassade tre killar. I mitt lag var det Johanna, jag och en som ja inte visste vad han hette, men han var typ 8 år gammal så det fick bli lilleman. Vi mötte tre killar som var runt 18 år gamla ungefär.? De fick 900 poäng och vi fick 11 000. Girlpower! (plus lilleman).

Och en asrolig grej inträffade också! Eller ja, många! En kille kom springande förbi mej riktigt snabbt, sen hörde jag en duns. Rätt in i väggen! Dog av garv!
En annan kul grej; Det finns ju rökmaskiner där inne. Jag spreng förbi en sådan precis när det börja komma rök.. Sprang förbi den och stannade o fick min briljanta idé: Om jag ställer mig i röken ser ingen mig!
Så jag ställde mig i röken och väntade. Sen kom jag på att, Fan! Jag ser ju inget! Kanske dålig idé... Men den funkade en liten stund iallafall..!

Stack hem, åt pizza. Jättegott! Sen åkte vi och lämnade Johanna.
Detta var en sjukt bra dag! Hellre detta än att få en julklapp. Vi valde att gå ut och hitta på något istället för att ge varandra en julklapp, och jag måste säga, jag ångrar mig inte. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0