mejih kjissmass

God Jul på er! Sorry att jag inte bloggat. Har inte hunnit! 

Var på stan med Emelie i måndags. Vi har inte träffats sen skolan började så det var askul att träffa henne.Vi gick runt och köpte de Julklappar vi hade kvar. Jag köpte till:


• Marcus: en cool klocka som ser ut som ett däck och fiskegrejer

• Mamma: Ansiktsrengöring

• Pappa: Träslevar som man lagar mat med

• Sara: En kokbok med recept från Frankrike

• Kornelia: Kläder till sin nalle från Build-A-Bear

• Gretar: Hörlurar till mp3

• Farmor: Japanskt körsbärste

•Lotta: Nagellack och handcreme

Den 23 stack jag hem till pappa och firade lillejul. Vi åt, tände brasa, drack Chai och öppnade julklappar. Där fick jag:


• Presentkort på 150 kronor på H&M

• 500 kronor

• Benskydd till thaiboxningen, precis vad jag behövde!

Idag, Julafton, wihii! Jag vaknade runt halv tolv. Eftersom Kornelia och Gretar är på Island och firar med släkten där, så åkte jag och mamma till Marcus (min morbror) och Liselotte (hans sambo) och firade jul där. Det var jag, Mamma, Mormor, Morfar, Thomas, Therese, Nathalie, Johanna och Evelina. Mysigt!
Innan vi åkte dit så stack jag och mamma till ÖB och handlade. Lite godis, julmust och sådant ni vet.
Måste säga att jag inte alls gillar att gå i mataffärer och affärer som har lite allt möjligt till låga priser och sådant. Det finns aldrig det man vill ha.. Det finns bara massa okända märken på sakerna som man vet inte är goda.. Till exempel, Premier Coca cola.. Usch! Nej, får lite smått panik av att gå där inne. Speciellt när den man handlar med tycker det är jätteroligt och planerar att spendera nästkommande timme där inne också!
Nåja, vi kom därifrån iallafall! Johanna fick vara tomte. Idag fick jag:


 

• Tjocktröja från VILA

• Tröja från Vero moda

• Benvärmare (skitsnygga!)

• Strumpbyxor (?)

• Pengar

Jag har även fått för tidiga julklappar som jag och syrran ska dela på:


 

• xbox 360

• Guitar Hero World Tour (endast gitarren)

• LIPS (en nyare version av Singstar)

Måste säga att jag ändå är nöjd med julen! Sen så har jag fortfarande julklappar jag inte har öppnat än. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0