öhm rubrik?

Ja hatar huvudvärk! Seriöst! de e hemskt! Känns som de sitter en liten tjock äcklig gubbe me skitigt hår o slår på huvet me en hammare o skrattar sitt äckliga skratt där man ser hans ruttna svarta tänder.. lr ah, iallafall de han har kvar då.. Hahahah...

Idag hade vi prov i naturkunskap.. Hade inte pluggat ett dugg, men kunde allt ändå. I like it! Hade förberett mig på ig men tror ja får g ändå.. På samhällskunskapen kollade vi på Hotel Rwanda.. Efter tio minuter börja ja få migrän.. Sen gick de över sen kom de igen =D
Tyckte nt den filmen va så hemsk som alla sa att den skulle vara... De bara är på hotellet o lever loppan o dricker whiskey.. Hade förväntat mej att de skulle va nå jättehemsk film typ.. Den blir väl läskig sen.. när ja somnat.

Efter skolan stack ja o tränade.. När ja kom hem va Ingrid, Pierre o kidsen här.. Pierre kalla mig älskling o fick till svar:
- Ja, jo, jag älskar dig med Pierre.. (not!!!)
hahaha =)

Nu sitter jag här. Har precis druckit Lakriste.. i loooove it! ska sticka o duscha nu.. lr ska man ta ett bad?? =P höhöh.. Är sugen på godis! =o  vem har?? =o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0