omprov....

Ibland tänker man lite för mycket... Har börjat tänka alldeles för mycket har jag märkt. Fast det kan vara bra också. Jag har nog kommit på vem som är mina riktiga vänner, vem jag kan lita på.. Sen dem jag bara kan kasta i sjön och ignorera.. Känns jobbigt men det är väl sånt som också måste göras... Haha nej va grovt det lät! Men ni förstår säkert vad jag menar. Om inte - låssas att texten inte finns.

Det känns ändå rätt skönt att ha tänkt igenom allt. Det känns inte lönt att lägga tid på folk som egentligen inte är mina riktiga vänner, de ger mig ingenting. Med mina vänner kan jag ha roligt och vara mig själv. Och framförallt, lita på dem. Berätta saker i förtroende och veta att det stannar mellan oss.

Sen finns det ju såklart de vänner man har i skolan som man är vän med, men ändå inte så bra vän med att man berättar vad som helst.. Fast de utgör såklart sin del också, man kan inte vara bästis med alla..

Iallafall, hade världens drygaste dag! Höll på att somna på mattelektionen, skitdrygt.. Innan samhällskunskapen somnade jag på golvet. Belinda och Rebecca satt o luta sig mot väggen o ja lutade mig mot dem. Somnade som en stock typ. Sen kommer vi in på samhällskunskapen och Anna (min lärare) säger "Av med kläderna!" Haha, kan missuppfattas.. Fast sen kom hon ju på sig haha =) Sen hade vi natur.. Kuratorn va där o snacka om massa grejer.. Typ Djup njutning.. Haha och jag och Belinda tänker ju som vi gör så vi bara jaha okej öhm.. Vilken kådis ska vi ha ikväll? Hahah!

Sen åt vi på Espresso house. Vi gjorde upp en plan för att bli rika! Vi ska polisanmäla erol för att ha misshandlat oss, vi får skadestånd (=pengar!) och han åker in. Sen efter ett år säger vi att det inte var han och han får ersättning (=pengar!) och dem snor vi så blir vi rika. Sen när pengarna är slut gör vi om samma grej igen. Stackars Erol får lida för damernas lycka haha.. Fast ja sa att när han kommer ut så har han ett harem av brudar ett tag innan han åker in igen. Som plåster på såren ;P

Belinda föreslog att hon, jag och camilla skulle öppna playboy mansion, fast vi var hefners. Tre "hefner" tjejer undet ett o samma tak, alla har typ 5 pojkvänner. Grejt! Kan man låna varandras.. Byta med varann om man tröttnar. haha! Hela huset fullt av snygga killar!!

efter det fick vi stanna kvar i skolan till fem. Jag o Erol hade omprov, han i danska och jag i tyska. Gick käpprätt! Haha Bambi va jättearg innan provet för han inte förstod =P Höll på å slå ner mig när ja skulle krama honom o säga lycka till.. fast sen förklarade ju jag talet så han fattade, han blev glad och jag fick min lycka till-kram!

Nu ska jag gå och duscha. Sorry för det långa inlägget, hoppas det va kul läsning. Tack alla ni som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0