ooohh.. pepparkakor!!

Har kommit på så sjukt gott pepparkakor är! Kan äta hur många som helst! Inte nyttigt direkt.. Men man tränar ju av en anledning! hihi.. Om era pepparkakor är slut är det inte jag!
Tänk sen på julafton... Glögg, pepparkakor och Lussebullar=D Muums!
Jag & Belinda har bestämt att vi ska hem till mig i Lund. baka lussebullar och sitta framför brasan o mysa o snacka hela natten =) Övermysigt! Vi kan snacka i flera timmar, non stop... Seriöst! Det är som o snacka i telefon.. Kan sitta o snacka i telefon i flera timmar..! Som längst har jag snackat i fyra timmar.. Haha tur att ja ringde gratis! Min räkning har varit dyr en gång, de gör jag fan inte om =P Dumma flicka!

Idag hade jag o Bambi fight i skolan. Vi typ peta varann i magen och sånt. Han och Erol brukar köra Tetris. Det är mer som ping pong och jag är bollen i mitten. Så puttar de på mig o tycker de e jättekul.. O jag flyger som en pallevante. Tycker ja gör ett sjukt bra jobb som Tetris/Ping Pong boll!
Idag fick han för sej o släpa mig genom skolan också.. Fast han lyckades inte, Rebecca stoppade honom. På nått mysko sätt fick han tag i min fot, sen höll han den i midjehöjd o gick.. Hans midjehöjd.. Han e skitlång. O ja försökte hålla balansen med ett ben, lite folk, stolar och väggar. Skulle precis till o lägga mej ner o tvärstrejka när Rebecca ryker in:
- Lilla Bambi, hon behöver inte längre ben fattar du väl!
Haha tack för den! ^^

Nu blir de o gå ut i köket och göra en kopp varm oboy (har redan druckit litervis med te idag... Lakriste!) och sedan sätta mig o läsa engelskaboken. Sen i pauserna när det är Desperate housewives ska jag skriva lite på engelskaredovisningen. Boken är så dryg så ni anar inte! Har aldrig läst en drygare bok! Den handlar om absolut ingenting! Eller okej jo det gör den men de e inte direkt så man bryr sej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0