Snart är julen slut...

Jahapp, nu är julen typ slut.. Synd! Har ni tänkt på det, att vi måste vänta ett helt år på att det ska bli jul igen.. Det är ändå ganska lång tid. Jag har också funderat en del på det där med födelsedagar. Det kommer ju också bara en gång om året, men det är inte riktigt det jag tänkr mest på. Vänd på hela grejen. Man firar att man är ett år äldre, men man firar också att man är ett år närmre döden.. När man ser det så, så känns det inte värt att fira det, eller hur.. Men vad fan! Fira medans man kan, de e ju kul! (:

Idag har jag inte alls gjort mycket över huvud taget. Låg och sov till halv 12. Skönt! Åkte till mormor och åt. julmat och stuvade makaroner. Ni anar inte så goda hennes stuvade makaroner är! Yummieee.. Sedan åkte jag och mamma hem. Vi städade lite och plockade ner granen. Mamma tålde inte att se den!
Om ni undrar så har vi plastgran. Min syster har astma och är jätteallergisk mot det så det går inte. Tråkigt med plastgran, men bättre det än inget.
När vi hade gjort det kom Johanna hit. Vi spelade Guitar Hero och satt och snackade. Jättemysigt.

För er information ska jag och Johanna köra heldagspass på Laserdome imorgon. Iställer för att ge julklappar till varandra. Gissa om vi kommer ha kul?!

Kommentarer
Postat av: Johannes

ja plastgran eller äkta gran, tänk såhär, 400 - 600 kronor för en riktig gran som man kan använda en endaste gång, eller 900 kr för en plastgran som ser ut som en riktig som kan ta några år på nacken, Dessutom så barrar inte en plastgran vilket lägger ett plus där med!

2008-12-26 @ 01:15:54
URL: http://johannesottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0