tomorrow is the day

Skolan slutar imorrn!! Haha kan inte sluta längta! Sen är de 1 vecka till julafton, två veckor till nyår och tre veckor tills da hell is back haha!

har vart sjukt lat idag.. låg och sov lite längre än vanligt, sen pallade jag inte stressa så jag kom medvetet försent xD Men vi bara pysslade på engelskan o höll på... ganska chill (: sen typ samma på tyskan. lunch på china box, sen hem. Har bara slappat! Tagit upp julgranen ur källaren. min syrra e allergisk /= Nu har jag precis ätit. tror jag ät för mycket, har skitont i magen!

Sen måste jag ringa tandregleraren för en fnutt på tandställningen har lossnat... Och sen till min vanliga tandläkare för jag inte minns när jag ska gå dit xD Har noll koll.. Hatar o inte ha koll på vad som ska hända och vart jag ska.

Aja, ska lägga mig o dåsa i soffan.
Poss!



Pyssel på engelskan. Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0