Trött!!

Godmorgon allihopa!!

Guess what? Nu har ni nyss vaknat perhaps? Jag ligger och sover!
Herregud vad jag är trött nu! Men... blogga orkar man alltid!
Slitigt och tungt som det är så är det också ganska kul. Mamma körde och jag satt och läste listan och fixade paket. Ibland ska man lämna typ 25 tidningar i en plastpåse utanför en dörr typ. Öppna rutan och kasta ut sk*ten, haha!
Mamma väckte mig vid tolv, vi åt och så sen stack vi till Sydsvenskan. Grymt roligt folk! Folk jag inte ens kände kom fram och kramade om mig o frågade hur jag mådde, hur mormor och morfar mådde och varför jag var med mamma där osv. Jätteroligt! De vet att sträcker de fram handen och ska skaka hand utbrister jag:
"Fan va snål du e!!"
Bara för skojs skull. Ni vet ju hur jag är, skojar hela tiden!
Och som vi körde vilse! Haha vi hade en GPS som skulle visa vägen. Yeah right! Den visade åt höger men vi skulle åt vänster.. Hmmm var har vi köpt den, halva priset på netto?

Tack för tipsen angående nyårsafton! Har lite nya ideer som jag fick inatt och med tipsen jag nu fick kan jag så smått spåna vidare. Mysigt!

Hoppas ni hade en god natts sömn när jag var ute och slet!
Nu ska jag iallafall sova, det har jag förtjänat. Undrar om jag kommer vakna klockan ett eller klockan fyra. Det återstår att se! Ha det fint så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Ok. Jag älskar klänningar, hade kunnat köpa alla.

Hoppas allt är bra med dig?

2008-12-29 @ 08:58:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Li

Jättefin blogg du har!

2008-12-29 @ 11:30:21
URL: http://lisplace.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

nice blogg

2008-12-29 @ 13:51:47
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0