Vad gör jag fel?!

Ja blir så lessen..! Vad är det jag gör fel? Seriöst nu för fan! Ja säger de rakt ut. Jag saknar er.. Som fan! Jaa, det stod er! Men de känns ganska onödigt att försöka hela tiden...
Ibland lönar det sig, ibland inte. Jag är inte den som ger mig i första taget, är en seg jäkel.. Men nu håller ja på å ge upp. Inte ofta ja gör det..

Vissa förändras, så man blir rädd bara när man tänker på hur den personen har blivit.. I jämförelse med innan. 

Vissa försvinner, utan att ge direkt någon anledning. Bara helt borta... Kul??

De slutar höra av sig. Varför är det alltid jag som ska fråga hur alla mår o alltid va den stöttande? Om jag skickar 10 sms till olika o frågar hur de mår, jag lovar, det är max 3 som svarar.. Samma dygn.. Då känns det inte lönt att bry sig mer...
Fast man är lite toffel ändå och försöker och försöker.. Jag vill inte att det ska va såhär.. Jag vet inte hur jag vill ha det länge, men såhär tänker jag inte ha det.

Sen om ni jag fokuserar på tar åt er eller inte, får va upp till er. Jag tycker jag gjort mitt.



Kom hem från träningen nyss. Äckligt jobbigt. Men kul! Man skulle slå, sparka och förflytta sig framåt o bakåt hela tiden.. Svårt i början men de va kul! Hade Roberto som tränare idag. Han har de roligaste passen! De e där man lär sig något. De andra passen står man bara o slår lite, mest jobbigt o ansträngande, inget man lär sej nåt av direkt..

Funderar på å träna ännu mera.. Faktiskt! Haha! Men vill typ jogga, simma? Få bättre kondition = jogga, och bättre styrka = simma.. Tror jag. eller har jag fel? Fast de får bli om jag har tid.. Kanske simma nu under vintern och sen jogga på sommaren.. Tror det får bli så, vill inte dra på mej en onödig förkylning och inte kunna träna på två veckor o ha massor o ta igen.



Imorgon har vi nationella proven från 8.00-10.00 i matte.. sen har vi mattestuga från 10.00-11.00 och sen 11.15 språkval... tyska.. örk.. Vi ska köra sånna dialoger o kunna dem utantill.. Tänkte att eftersom jag inte kommer ha något att göra under mattetimmen kan jag göra tyskan. =) Man planerar! för en gångs skull...! Sen ska vi på studiebesök. Vet inte vart, vet bara att de ligger på drottningtorget. Det gula huset ;) Usch! Palla skoldag från 8.00 till 16.25!



Nu ska jag sticka o käka, stretcha och duscha. Poss!


Kommentarer
Postat av: johanna

Bättre kondition OCH styrka = spinning ;)

2008-12-13 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0