Vänner..

Vad skulle man gjort i livet utan vänner? Tänk egentligen så mycket det ger en. Det är som en ge och ta-relation. Man hjälper varandra genom svåra tider samtidigt som man skrattar med varandra. Tänk er en värld utan vänskap? Usch nej, så tråkigt! Inte ha någon att berätta alla sina hemligheter för, att inte ha någon att lita på? Det skulle vara en tråkig och dyster värld.
Jag minns fortfarande min första kompis från dagis. Hon hette anna och hade blont,kort och rakt hår. Vi lekte hela tiden! Sedan bytte jag dagis och Anna försvann. Man har ju inte kompisar på samma sätt när man är liten som när man är äldre. Då var det bara vem som var roligast att leka med. Nu är vänskap så mycket mer.
Egentligen blir allting mer. Man får mer ansvar, men också mer möjligheter.

Njah, jag vet inte, jag skulle inte klarat mig utan mina vänner. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0