Älskar våren.

Är det bara jag som om dagarna springer runt utan jacka och bara älskar värmen?? De e så sjukt härligt!
Idag vaknade jag vid nio. Typiskt när det är lov, va?? Vaknar nio, PING, helt klarvaken. Men jag vägrar gå upp ur sängen! Jag ska ligga kvar där, hur tråkigt det än är, bara för det är lov. That's the rules!

Efter mycket Tv-tittande så steg jag upp klockan elva. Åkte ut till mormor och åt frukost där. Mormormat - priceless! Sedan hoppade jag upp barbacka på hästen och stack ivääg en sväng, hur myspys som helst! Inte ett dugg kallt... Brukar aldrig rida utomhus när det är för kallt, man blir så sjukt genomförkyld och mina njurar havererar typ av kylan. Det är ju inte direkt lä där uppe..!

Ska börja rida Alice nu på lovet också. Kommer nog dra på mig X antal blåmärken. mysigt. Ska få upp Bellie på hästrygge me. Vi har redan planerat, hon ska stå på hästen o dansa o ja ska stå på marken o beatboxa haha.

Nåja, när vi väl kom iväg från mormor stack vi till Ica Maxi (de har Ben & Jerrys där!!). Jag köpte Strawberry Cheesecake och två cider. Mums. Fast glassen var inte så god som johanna sa, fy på henne det är fult att ljuga. Cookie Dough är fortfarande min favorit, efter den kommer Bohemian Raspberry.. Vilken sort är er favorit??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0