Bella goes fusion

Igår hann jag inte blogga, katastrof. Jag åkte till Helsingborg för att representera skolan. Den ska öppna där med. Så, på tåget fick vi reda på vad vi skulle säga osv. Sen när vi kommer fram till Hbg säger Staffan (skolchefen) att vår powerpoint inte fungerar! Så, vi fick prata utan. Efter det pratade jag i ytterligare en kvart, inför säkert 40 personer. Det är något jag aldrig gjort förut! Sen gick vi ut en sväng och folk kom fram och frågade en massa saker om skolan. De brukar komma med den klassiska frågan jag hatar: Varför valde du JENSEN? Ja men för ja gillade skolan, pucko! haha åh hatar verkligen den frågan!
På vägen hem på tåget satt vi och diskuterade dialekter.. Sjukt kul samtalsämne ändå.

Min kusins häst har avlivats me. Tråkigt tråkigt. Svårt att fatta att hon är borta.

Rip Line, käka dej tjock som vanligt på de evigt gröna ängarna. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0