Hittat tillbaka till gamla mig igen.

Idag fick jag virusvarning på min dator. Jag fattar såklart nada men kan ändå räkna ut att det står att de e en trojan. PANIK! Så kutar ut med datorn och slänger den i knät på min låssasfarsa så får han fixa. Thank god, det är borta! Iallafall, jag började kolla igenom min musik av nån anledning och älskar mig själv för att jag har alla metallicas skivor. Det är mina absoluta favoriter, har lyssnat på dem sen jag var typ 11-12 år gammal! Ni vet, man snor ju morsans och farsans musiksmak hähä ;D

Iallafall, jag och syrran stack in på konsum för hon skulle växla sina mynt till sedlar för de har ju sån maskin där som man bara lägger ner mynten i så räknar den.. Så lastar hon fram en skitfet påse me mynt o ja bara oh shit... Hon ska ju resa till Island i sommar (och missar min födelsedag) för att träffa kusinerna så hon spar alla sina pengar, hon har hela 200 spänn, hon e rik, eller hur? :) Jag köpte en Cookie Dough, slapp betala den själv. Härligt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0