Min kusin överväger JENSEN.

Idag började skolan efter lovet igen. På kemin fick vi good news - Ny kemilärare!

Käkade lunch med louise och julia i SPE08C, jättekul.

Nu på kvällen ringde min kära kusin och hade fått inbjudan av min skola att gå på Öppet hus på JENSEN, dvs min skola!! Så, nu ska hon komma på öppet hus när jag också ska vara där, Lovely! Och om hon börjar blir det ännu roligare! Hon skulle egentligen gå uppe i Örebro men hon var inte säker på om hon ville flytta så långt bort, det är trots allt 6 timmar med tåg.. Så nu är det bara att hoppas på att hon söker =) (Sök den skitunge jag vet att du läser!! <3)

För att kort sammanfatta lovet: U N D E R B A R T ! ! !

Har fikar med Louise och massa andra,
Har varit i stallet med Johanna
Börjat rida alice
och SOVIT!

På påskafton träffade jag också Jennifer som jag inte träffat på två år! Det var så kul att träffa henne också. Trots att vi inte träffats på två år satt vi ändå och snackade som vanligt och var lika tajta som alltid. Roligt roligt =)



Påskafton



Me goes modern cowgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0