Perfekt dag.

Helleååååw allihop!

Idag har jag haft en helt underbar dag, Tack för den Louise och ni andra som också va där som ja inte minns namnen på. Har skrattat så mkt att jag har ont i halsen! =)
Först stack jag och Louise till nagelbyggare för hon skulle fixa sina naglar. Efter det lämnade jag av henne på tåget till lund så stack jag till möllan med kusikvitamin och fixade ögonbrynen. Den tjejen som fixar ögonbrynen där är riktigt duktig! Det gör ondare än vanligt när hon plockar dem men det är värt smärtan, snygga ögonbryn för 80 spänn!

Efter det stack jag och Johanna ut i stallet oh provade sadlar så nu har vi bytt runt bland sadlarna på hästarna. Imorgon ska jag rida Alice. Lite smånervöst, han trillat av henne och slått mig så sjukt mkt! men det ska nog gå bra. Iväg till tandläkaren med..
Efter det skulle jag tydligen iväg och fika med Louise och några andra i Samhäll/ekonomi. Blir väl kul I guess. :)

Men nu ska jag iallafall sova, är helt uppe i varv! Ha de gött, vi hörs imorgon!



Jag är nästan lika lång som dem, fick stå på tå för o synas!

Micke, Gabbi G, Bambi G

Kommentarer
Postat av: Diane

Hejsan ville bara önska Glad påsk

pch fin design :)

2009-04-12 @ 23:55:54
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0