Brist på fantasi

Usch, har helt brist på fantasi idag. Har egentligen ingen lust att blogga över huvud taget, men känner ändå att jag måste. Just nu vill jag bara fixa naglarna och sjukna ner i min bok. Den är asspännande! Får nog dra ner i stan och köpa trean imorgon, eller i helgen. Puhh..

Snackade med pappa idag också och ny dator är på g hoppas jag. Har en massa Svenska som ska lämnas in via internet. Hon blev inte glad när jag frågade om jag fick lämna in det på papper. Berättade det för pappa och han svarade lite halvsurt; "Vill de att ni ska jobba så mycket via datorer så får de väl dela ut varsin dator till er"

Sorry för tråkigt blogginlägg, men vi hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: jennie

fin header:)

2009-02-06 @ 23:21:58
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin

hahaha nawh, min bokmal <3

2009-02-07 @ 09:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0