Datorhaveri

Jag skulle precis sätta mig och skriva ett långt, roligt inägg om dagen men då bara tvärdog min data! =S Undrar varför! Den bara stängdes av och gick ine att starta igen. Först trodde jag det varbatteriet som tagit slut ( Har laptop och nej, dem är inte sämre än stationära) så jag kollade strömsladden och allt det, men batterilampan lyste! Sikket as. Min första tanke var ju såklart; Hur ska jag kunna blogga? Som tur är finns det fler än en dator här i huset.. Fast knapparna är helt konstiga, så om ni hittar en miljard stavfel i texten, ha överseende! 

Jag stack iallafall ner i stan idag innan skolan och kollad efter Twiligt boken, tvåan. Gick runt i massa olika Åhléns butiker eftersom Belinda sagt att den fanns där. Sen kom jag till Åhléns City. Det fanns ett helt bord med bara Twilight böcker, fast bara ettan! Sen låg där en ensam tvåa som jag ryckte till mig. I like it!
Johanna varnade mig för att den skulle vara sorglig och det var den!
När man läser de böckerna känns det som man är inne i bokens värld.
Hittade en jättefin bild på min syster. Kan vara kul ibland med nya bilder på andas datorer! Inte för jag snokar... Mn det passar perfekt eftersom jag försöker ha med en bild i varje inlägg, minst. Tycker bloggar med bilder är roligare att läsa, eller hur? Så därför får min söta lillasyster pryda dagens inlägg. Puss på henne ♥

Nåja, time to it the shower!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0