De finns ju Isopentanoler...!

Ah, första dagen i skolan efter lovet.. Måste säga att jag tycker det är lika kul att gå i skolan som att vara ledig.. På kemin hade läraren med sig en överfet plansch med massa rutor som typ va periodiska systemet advanced.. Så frågade han varför alla rutor fanns där och andreas räcker upp handen och säger; "För där finns mycket isopentanoler! Öhh ja mena isotoprer.. Isotoper mena ja!"

Nåja, det var egentligen inte vad jag hade tänkt blogga om, men det fick slinka med för de lät så jävla kul.

Imorgon är det dags för nagelbyggaren med Rebecca :) <3 Ska bli kul o få dem fixade, jag orkar inte måla på fransk manikyr hela tiden, det tar ju sin tid och luktar illa!

Nej, nu ska jag skriva på romananalysen.. Den ska vara mellan 2 och 3 datorskrivna sdor och man har massa punkter att följa. Det är bara det att jag har gått igenom hälften av punkterna och skrivit ½ A4 sida... Ooooooooops....!



Kolla Belindas Kemi skills! Järn har G (Fe) som kemisk beteckning och Svavel (S) har N... njeee lite fel där va ;D

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hahaha! Det dära e bara pinsamt!! :P

2009-02-23 @ 19:12:57
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0