Gary i svampob

Just nu sitter vi på svenskan och tråkar oss.. Jag har precis skrivit klart min Läslogg och ska skriva romananalys. Kill me. På våra inloggningar skriver man de två första bokstäverna i förnamnet och de två första i efternamnet. Belindas blev Bejo och mina blev Gawi. Så nu står det klart, jag är gary i svampbob! Belinda kom på det, bara för Gawi lät som Gary. Belida: Han låter som en katt, han säger mjau!  
Det snöar här, och på idrotten ska vi åka skridskor! Varken snö eller skridskor e positivt, iallafall om man ser till hälsan. Ni kan nog lista ut hur det kommer gå med skridskoåkningen för min del!

Rättelse: Belinda ångrade sig, han säger "Mau"


Kommentarer
Postat av: gaby

najs blogg ju :D

2009-02-11 @ 15:22:17
URL: http://gaabys.blogg.se/
Postat av: Belinda

Hahahaha! han säger inte Mjau! Han säger : Mau!

:D gullegris

2009-02-11 @ 21:17:38
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0