ich bin ein bonnaläpp

Ah jag känner mig som en bonde! hahaha, jag vaknade klockan nio, låg och läste i nästan två timmar, sen gick jag ut i stallet med johanna. Mockade och fixade. Fy fan va kallt de va! Sen drog vi till Mc Do o köpte lunch. Yummie. Mormor fickl raseriutbrott, hihi. Hon e så söt!

Igårkväll låg jag och johanna och snackade nästan hela kvällen! Vi planerade mitt bröllop och mih begravning utifrån låten Kung Fu Fighting. Vi garvade ihjäl oss, typ!

Nu sitter vi här och nördar oss. Johanna fipplar med min mobil och utbrister; "Har du Roxette? =O"  Hon har helt kärat ner sig i en låt med Nickelback som jag tycker passar perfekt till Twilight, med tanke på texten! Har man läst boken känner man igen mycket faktiskt!


Kommentarer
Postat av: J

Jag gillar din blogg, den är verkligen bra! ^^



Håll gärna koll på min blogg via bloggvin om du vill, finns länk till vänster i min blogg =D

2009-02-08 @ 18:43:14
URL: http://dressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0