lördag - plugga?? hmmm neee... Jag måste öhm.. städa..!

Ja, ni kan ju gissa vad min lördag gick åt; Städning..! Pappas tjatande fick mej sur så jag städade hela rummet. Hatar att städa men älskar mej själv när det är fint och fräscht. Ville blogga istället! Det kryper i fingrarna, så here we go.

Igårkväll satt jag och pillade med bloggen nästan hela kvällen! När jag hade fått den såhär nöjde jag mig för kvällen. Som ni ser så är headern lite konstig, men jag ska ändå snart byta den, så den får vara lite handi.

Hela dagen idag har pappa kokat nå tomatfond som han sen gör köttfärssås av. Han köpte 8 förpackningar krossade tomater..! anar ni hur mkt det blir? Och hungrig som man var när man pallrade sig upp ur sängen klockan halv ett efter att ha legat och läst Eragon boken i två timmar så ville man käka upp allting..

Köpte också den andra Eragon boken, Den Äldste,  igår. Först när Simon (en av mina bästa killkompisar) sade att jag skulle läsa dem tänkte jag; Haha, vilket skämt!
Men jag måste säga, för att ha varit 15 år gammal när han skrev den första, är det riktigt bra böcker. Fast även om han hade varit 40 år gammal hade de varit minst lika bra! Börjar bli lika fäst vid eragon som vid Twilight, faktiskt!

Det har kommit ut tre böcker, Eragon, Den Äldste och Brisingr(betyder eld på nåt språk i boken som jag inte vet vilket det är..=S). Hähä! Fast härnäst är det Twilight som står på agendan, fick bli eragon medan jag väntar på att Twilight ska komma ut på svenska, palla läsa på engelska! man fattar ju ingenting..

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Tack så mycket =)

2009-02-28 @ 18:11:47
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0