Myspys med kusin vitamin

Min helg kortdraget:

Lördag
- Dop
- Dopmiddag 
- Jag och Johanna åker till pappa
- Promenad, godis inhandlas
- Tjejerna utklassar killarna på spel
- Twilight

Söndag
- Twilight
- Wii
- Anne Franks dagbok (sög fett jävla hårt, såg bara 30 min av den)
- Bourne Identity
- Mer Twilight

- Middag & Pannkakstårta

- Hem

På vägen hem från vår härliga kvällspromenad fick vi för oss att skriva i snön också. Ja, det är snö i skåne, fatta coolt!



Såhär ser det ut hos min mormor. Mysigt va?




Kvällspromenad; Mitt verk



Kvällspromenad; Johannas verk


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om upp till en miljon nya besökare till din blogg? Not bad right?

http://www.viraltrafik.se/?slynmos

2009-02-15 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0