Nappen, var e du?

Hej igen bloggen! Och hej igen läsare. Hur har ni det?? =)
Idag har jag varit hemma hos min morbror hela dagen och kollat fotboll. Roligt roligt.! Sen kanske jag ska dit imorrn med! Liverpool spelade, så han var inte sen med "Jaha, när kommer du imorrn då? Liverpool spelar." Så vi får se om det blir ännu en dag där. =)
Vi kollade bla. Man Utd - Blackburn. Både jag och han stör oss aset på Ronaldos fjolliga stil med sura miner och filmning. Så, när Ronaldo blev sur för han missade något utbrister Marcus:
- Men har du tappat bort nappen eller?!

Roligt eller vad?!

Samtidigt som han hoppas att Man Utd förlorar sitter jag i soffan och hoppas att de vinner.

Nåja, fotbollsnörd som man är (Iallafall när man är där!) ska man nu surfa in på Canal+ och kolla vad det blev.
Ni får ha det så bra så hörs vi imorrn!



Ronaldo hade nog tappat bort både nappen och snuttefilten idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej ! Tack för kommentaren ! Håller med dig också, Gud vilken tid och krångel det tar, Hon får göra om undersökning efter undersökning som visar samma sak, Man börjar bli allmänt less måste ja säga. Tack för att du skrev och hoppas du haft en trevlig kväll. Nu ska jag hoppa i säng, Det är en dag i morgon också! Mvh Lina

2009-02-21 @ 23:47:27
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! känner du igen mig från slottis?:)

2009-02-22 @ 10:12:40
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0