Oh happy day

Ah lördag idag. Härligt! Hade planerat en ganska händelselös helg, men det dök upp en massa ändå. Inte mig emot, jag tycker bara det är roligt! Syrran och mamma åkte till mammas kompis, de ska sova där inatt och min låssaspappa ska jobba. Så jag ska troligen sova hos mormor, eller så ska min kusin sova hemma hos mig. Vi får se, är lika glad för båda! Älskar att vara hos mormor. Mitt ute på landet, gå klädd som en luffare hela dagarna och gosa med katterna eller hästarna. Me like!


Vaknade tidigt idag, redan klockan nio! Var ute hos mormor klockan halv elva. DÅ var min morbror och hans sambo här. De satt och snacka om vad de skulle äta till middag. Texmexhamburgare med grönsaker. Såklart utbrister jag; "Fan vad gott de lät! =)!" Så sa de att det fanns till mig också. Wihi! Så nu snart ska jag hem till min fotbollsgalne morbror och käka middag och glo på fotboll med honom! Roligt roligt. Älskar att titta på fotboll, tycker det är askul. Ja, jag vet, jag har slutat träna fotboll, men är lika fotbollsgalen ändå! Sen trappas det upp ytterligare när det är nån annan som man kan snacka fotboll med!


Ska lägga mej i mormors säng nu och läsa den tredje Twilight boken. Den är asspännande. Ni vet, jag är kusin vitamins bokmal :) <3




Jag & min kusin när vi var små. Min morbror, som jag ska hem till idag, leder pållen, Ofelia. Jag där bak, min kusse där fram. FINA KLÄDER VA?! haha!


Kommentarer
Postat av: jennie

söt bild:)

2009-02-07 @ 22:03:48
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin

SJÄLVKLART, kolla så sexiga vi är, redan som små värsta omslagsflickorna ju :'o

2009-02-08 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0