Reseplanering

Imorse när jag vaknade och gick upp för att äta frukost såg det konstigt ut på marken tyckte jag.. Började nästan lipa när jag såg att det var snö. Tänk er, jag skulle precis byta över till vårjacka, så blir det minusgrader och snö! Usch! Bara väntar på snöbollskrig på PPn eller nått..! (PP=Pedagogisk promenad, som vi på JENSEN går varje dag i ca 20 minuter) 

Fick iallafall i mig min frukost och sen la jag mig i soffan och läste på första Twilightboken, Om jag kunde drömma. Har läst mer än hälften nu.. Sen har jag Eragon boken som väntar på mig när Twilight är slut. Började nästan gråta när jag såg priset på boken. 129 spänn för en bok?! Aja, men det är värt det, den är skitsvår att hitta! Snabba sig förbi hyllan och rycka åt sig Eragon boken och sen betala och se glad ut. Det är värt att unna sig lite lyx ibland! Denna lyxen varar också längre än de tio minuter det tar att omsorgsfullt äta upp den dyra Anthon Berg chokladen man köpte för ungefär samma pris.

Idag har vi också planerat vår resa i sommar. Den 6 Juli när ni vaknar kommer jag, Johanna, Pappa och Sara vara på Tysklands fetaste nöjespark. Slå det ni! Känns lite konstigt att planera en sommarsemester när det enda man ser utanför fönstret är snö.. Det är ju egentigen inte så lång tid.. Bara... 5 månader...



Bara jag som längtar till sommaren och värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0