Snart är det lov..

Jag slutar skolan om en halvtimme. Tänk er! Ah luuuuv it. ♥ Sitter just nu och har Svenska. Vi ska skriva läslogg och sen romananalys, jag ör redan klar med läsloggen och orkar inte skriva romananalysen! Så jag får göra det på lovet, men det tar bara en timme typ. Behöver boken och den ligger hemma.. Tänk vad bra ursäkter man kommer på ibland va!

Glömde min plånbok hemma idag IGEN också! Så ska sticka hem snabbt och hämta den, sen till espresso och käka med de andra :)



Bara för bamse e söt.

Kommentarer
Postat av: B

Jag skulle inte ha något emot att ha lov en vecka till...Lyllos dig som har det kvar!;)

2009-02-13 @ 17:02:24
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0