Snö, träning och mormormat

Ah härlig dag idag! Vi åkte skridskor på idrotten. Det gick käpprätt, men var ändå kul! =) Vi körde nå krig med koner.. Typ man skulle kasta konen på nån annans ben så de trillade.. Haha det var barnsligt kul! Jag fick omkull Belinda en gång! Haha sen fick jag omkull mig själv också... Skulle kasta två koner på Lucas och tog i så ja flög baklänges.. Sen skulle jag kasta en snett bakåt på Martin tror jag... Iallafall så snubblade jag över den andra konen jag hade framför mig.. Men det var kul iallafall! mina byxor var helblöta när jag gick av isen.

Sen blev det direkt att dra hem till mormor och äta mormormat..! Lovely. Jag och Johanna satt mest och snaclade om vår resa i sommar.

Johanna: Jaha, då får vi plugga tyska nu då
Jag: Vaah varför de??
Johanna: För o kunna snacka med dem, dumfan!
Jag: Vadå, de e inte så svårt? Sätt i halsen o kraxa, de bara svarar 'Jaha fan va bra!' och håller med...?

Mitt nya favvoband; Nickelback. Crashdïet lever dock kvar ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0