1 Januari!

Hej allihopa!

Hoppas ni haft ett kul nyår! Själv var jag hemma hos min kompis Oskar. Det var jag, Oskar, Conrad, Tobias, Theo och Jesper. Liten skara, men vi hade skitkul!
Jag och Jesper kom dit vid halv sju, sen kom resten vid sju. Det bjöd på Tacos och chokladmousse till mat. Gotteligottgott! Vi satt i vardagsrummet och snackade och hade kul. Vi fick för oss att köra charader också. Jag skrev typ
- Justin Timberlake o raff set
- Fiskrensare på crack
- Full dansande julgran
- Kåt rosa flygande enhörning som diggar Britney Spears

Gissa om det var kul att se!
Vi gick ut och tittade på fyrverkerierna vid 12 som alla andra, höhö.. Sen när vi kom in blev det musik och godis!
Godis är priceless..!
Sen stack alla vid tre ifrån Oskar, började gå hemåt. Var hemma vid halv fyra och störtade i säng!

Hur firade ni ert nyår?




Idag väckte mamma mig vid halv tolv. Vi åkte direkt ut till mormor och morfar och mockade och så red jag. Fy f*n va kallt det var! Nu ligger jag bara hemma i soffan och tittar på tv. Har sån sjuk huvudvärk och är jättetrött.
Ni får ha det så bra så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0