Äntligen..!

Satt i säkert en timme och försökte klura ut hur man la in musik på telefonen. Ja, det var svårare än ni tror! Det gick inte med det gamla programmet till den förra telefonen. Ni vet, de ska ju göra nya program hela tiden. Så då ska man fatta det nya! Sen ska det fungera också.. Och visst det gjorde det, ändra tills jag kopplade in telefonen. Då kunde man inte överföra. Fick spel och gick in till syrran och spelade guitar hero med henne, sen när ja kom tillbaks stod de en ruta om att man skulle starta om så funkade allt! It's magic babe!

Kom nyss på att vi ska simma imorgon på idrotten också. Måste packa en badväska! Jag som redan hade packat gympaväskan! kommer nog bli roligt ändå. Älskar att bada!

Imorse stod en liten påse i kylen till mig med frukost, och i påsen ligger världens godaste kex! McVite´s Fruit and Form heter dem. Det är som kex med frukt i... Det låter inte gott men tro mig det är det! Måste köpa hem såna. Tror jag är beroende.. Bilden är en miniatyr så klicka på den för större bild så ni ser förpackningen. Den som ser den i affären är mycket välkommen att dela med sig om sin guldgruva..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0