bio med pappis

Jag och pappa beslutade oss idag för att gå på bio och se Valkyria. Mycket bra fim, rekomenderas. Om ni trodde jag skulle berätta vad den handlade om, lång näsa! Ni får titta på filmen själva! (:  Den utspelade sig under andra världskriget, resten får ni se själva. Tom Cruise har en av huvudrollerna också. Ni måste se den, den var grymt bra.. Fast lite läskig ibland dock.

Läste ut min bok idag med. Min älskade pappa körde ut till Nova Lund för att leta efter Twilight boken men där var den såklart slut, den fanns bara på engelska, men hallå? Då kommer jag fatta halva boken, känns inte direkt lönt!
Vi åkte vidare ner i stan men akademibokhandeln var stängt så vi gick till Åhléns. Efter mycket letande hittade pappa den! Plus att jag hittade den första Eragon boken som Simon tjatat så mycket på mig att jag ska läsa. Helt plötsligt har jag dubbelt upp. Inte mig emot när jag är inne i min nördiga läsperiod! Men det gör mig inget att vara boknörd. Det är coolt.

Nu ska jag sätta mig i min varma säng med choklad och frossa i Twilight! Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet inte vilken skiva jag tycker är bäst faktiskt. Mycket av det de gjort är super :)

2009-02-01 @ 09:37:05
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0