Coffeemaster

Idag har varit riktig slappedag! Har vberkligen inte gjort någonting över huvud taget! Har sovit, kollat på tv och suttit här. Eller hur är det skönt med såna dagar?

Nyss gjorde jag Chai med skummad mjölk. Ibland önskar man att man hade en sån med sig överallt.. En bärbar.. Så man kunde göra gott te med skum på när man ville ^^ Lasta upp maskinen på lektionen..
- Sorry, ska bara göra te.. Någon mer som vill ha? Jag bjuder...  

Det är iallafall första gången jag gjort något i den maskinen som ser bra ut. DCred till mig, haha! Jag och pappa kan snart söka jobb i Espresso House.!


Eller hur ser den god ut?


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

HAHAHA; lätt bästa citatet

" Lasta upp maskinen på lektionen..

- Sorry, ska bara göra te.. Någon mer som vill ha? Jag bjuder... "

HAHAHHAHAHA

2009-01-22 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0