Isländsk choklad och läsk

Just nu sitter jag här med en bit underbar Isländsk choklad och dricker läsk. Tänker inte på hur onyttigt det är, bara hur gott det är. Ni vet, om ens pappa är gottegris går det i arv. Precis som allt annat!
Igår krängde jag fyra burkar läsk. Kom på mig själv sen med att ha en massa tomburkar på mitt skrivbord. Det står ju 'No Calories' på dem så det borde ju vara ok, eller hur? Jo visst. Man kan ju skylla på att träningen har vinterstängt så man inte kan träna.! Dock får man träna desto mer sen..

På Torsdag börjar skolan. Känner att en veckas ledighet till hade inte skadat, men samtidigt ska det bli kul att börja igen. Helt nya kurser och så får man träffa klassen också! Kan det bli bättre? Man träffar inte klassen på loven direkt. Och min klass är kul som fan! Vi har jätteroligt ihop.

Just nu älskar jag min granne också. Han kom ner me alla sina xbox spel hit som vi fick låna. Tihi! Han hade alla möjliga, typ FIFA 08, Call of duty och sånna. Får väl se vika jag spelar, höhö. Man kanske skulle köpa hem FIFA 09? Har noll koll på tv spel.

Har ni några tips?



Flumbild från McDonalds när jag var där med Belinda. Vi tar alltid flumbilder. Kan aldrig va seriösa på bilder, måste se sjukt stört ut..! Men det är ju roligt så spela roll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0