Jag ska aldrig skaffa barn

Jag ska aldrig skaffa barn! Haha usch va jobbiga dem är, dem är snälla när dem är nyfödda och inte kan göra mer än att äta, sova, skrika o skita =) Jag har en syster, det räcker och mer därtill! Hon har gått mig på nerverna hela dagen. Funderar på att kasta ut henne på balkongen. Det är nästan så jag får lust att flytta, haha! Har haft i tankarna att flytta och typ gå internat eller gå skola i Lund istället.. Vet inte varför jag vill det men det skulle vara kul. Speciellt flytta långt härifrån och gå internat, åka hem på helgerna och lära sig bli självständig. Det skulle vara något. Är sugen på att kolla upp olika skolor med Nv programmet som kan vara intressanta. Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0