Kan du vara här kl 3..??

I morse låg jag så fridfullt och sov när mamma ringde och frågade om jag kunde komma in till malmö runt kl 3. Hon fyller år imorgon så hon hade kalas idag. Visst visst. Gick upp kl 12, åt frukost och åkte ner i stan. Köpte en jättefin temugg till henne. En stor temugg. Hon älskar stora temuggar så det fick bli en ljusblå sådan.

Jag fick vänta i en halvtimme på tåget. Mäkta drygt! Öresundståget kom fem minuter efter Pågatåget, men Öresundståget går direkt och är mycket bekvämare så det var värt att vänta. Väl på tåget kom det en tjej med ett frågeformulär.. Det var tydligen en tävling så kunde man vinna en resa till paris. Det enda kruxet var att frågorna var på danska, så jag gissade på allt. Hoppas jag vinner ändå, haha!

På tal om resor! Som ni vet ska vi ju ner till Tyskland, Italien, Schweiz, Öserrike och där och jag fick lov att ta med en kompis. Så idag frågade jag Johanna om hon ville med ut och resa lite... Klart hon ville det, blev överlycklig! Så nu ska jag snacka med pappa bara sen är det klart. Eller om han läser här.. Ja, min pappa läser min blogg.. Men vadå, ytterligare en besökare eller hur? hahah.

Nu ska jag fixa med Johannas blogg. Lovade att fixa till hennes så nu får jag göra det med. Inte mig emot, tycker det är kul =) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0