Korv Stroganoff

Idag på svenskan läste vi en text som va sjukt äcklig.. Den handlade om en killes skolminne.. Så beskrev han hur en kille hade spytt inne i klassrummet, och alla blev äcklade så jättemånga började spy inne i klassrummet. "Jag stod i en kaskad av spyor" skrev han typ... Och beskrev spyan! Örk! Ris, korvbitar och rosa sås.. Sen sa han "Jag ska aldrig äta korv stroganoff igen". Då började såklart jag och Belinda och Clara skoja om det där.. Det gick aningen över gränsen haha!
Belinda: Jag har typ inte spytt sen jag var 5 år!
Clara: Vadå sväljer du dem istället? *låssas svälja*
Belinda: Haha jaaa!
Clara: Fresh! Känna de gamla matbitarna i munnen
Jag: Mh, o andedräkten sen då!
Fatta att jag höll på å spy inne i klassrummet! Sen, inte nog med det, nör jag kom hem till mormor och morfar idag satt dem och åt vad? Korv stroganoff! haha Örk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0