Mamma, mat, nuuu!

Åh är hungrig!! kom på att allt jag ätit idag är en halv macka och druckit en kopp te.. Fast kom nyss på att andra halvan av min übergoda macka ligger i kylen. Hade inte hjärta att slänga den men han ninte äta upp den. Kanske är något att fundera på o käka.. hmm..  Äggmacka med kaviar.. Min syrra gick till konsum imorse och köpte ägg och kokade till mig och sig haha. Översöt! I love her. <3
Håller på att dö, så nu ska jag ut och äta andra halvan av min macka, haha. Mamma är på väg hem också, så det blir nog mat sen.
Och Johanna, som har ett asbra bildredigeringsprogram (shit vad långt ord!) håller på att hjälpa mig göra en jättefin ny header. I gråskala ;) Ni får se den sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0