Mitt VG i tyska är nog borta

Vi hade muntligt prov i Tyska idag. Usch! Det gick inte bra. Jag hade inte läst på, för min lärare hade sagt att det är inget vi kan förbereda oss på. Sen när vi kom till lektionen sa hon "Har ni inte pluggat till provet så gå inte in och sätt er där!" haha uhh? du sa att vi inte kunde förbereda oss?

Jag låssades iallafall ha förberett mig.. Jag orkar verkligen inte sitta på ett omprovstillfälle mellan 17 och 19! Det gör jag inte om, Never.!

Vi skulle ha en diskussion och jaa.. Vi satt mest tyska och skrattade åt tystnaden...

Nej hörni, dags att plugga lite! Har bara latat mig framför tvn så nu får jag plugga, iallafall en kvart ^^ Det luktar wienerbröd också.. Dags att snoka i köket. Vi hörs efter pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0