Musik fanatiker

Nu på senaste tiden har jag hittat jättemycket bra musik, det är helt sjukt! Man blir så sugen på att lägga upp det här men samtidigt blir det lite too much! Men, så mycket har jag inte lagt upp än, inte av allt jag har hittat. Så nu får ni en annan låt. Jag vet, den är gammal, but hey! Har inte sagt att jag hänger med! Hahaha.. Fast jag tyckte den var bra ändå.




Lips och Guitar Hero ger en del inspiration ändå. Kanske dags att köpa nya låtar när man börjar få låtbrist i mobilen?
Min iPod gick sönder i somras. Det hörs bara i en lur. Sjukt störigt. Har haft den i två år tills den gick sönder så det är väl mycket för att vara Apple, I guess.. Men ändå, betalar man så pass mycket för den så ska det ju vara värt det också.. Jaja, jag har mobilen, den sviker mig inte! Tappade den i Mälaren i somras, den fungerar! Den älskar mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0