Ooh kemi..!

Första Kemilektionen idag. har saknat kemi nåt så grymt! Tycker det är jätteroligt! Tre dar i veckan har vi kemi. I like it! Matte har vi alla dagar förutom tisdagar. Så, på måndagar har vi Matte och Kemi - Mina favvisämnen! Ah älska måndagar!

Efter skolan stack jag och Belinda ner i stan. Satte oss på Burger King o käka glass. Har tänkt på det, eftersom man går i skolan nära stan och äter i stan så går man i stan mycket mer. Innan gick jag knappt i stan, nu går jag nästan varje dag!

När jag kom hem stod det en påse från The Phone House utanför mitt rum. Men jag missar den såklart, jäkla dumskalle. Så mamma ställde sig vid påsen och sa "men oj vad har vi här då?". Tillochmed då undrade jag vad hon snackade om! Tills jag såg påsen! Ah hon hade fixat en skitfin Walkman till mig! Helt blå, skitfin! Så nu har jag ny mobilur också! Så nu sitter jag och smsar järnet med hur många som helst! Det finns Guitar Hero på den med, så nu har jag Guitar Hero i mobilen och i Xbox. Lyx, haha!



Stack och tränade idag med. Första gången sen juluppehållet. Kan säga att jag höll på att dö! Som vanligt var det otroligt varmt där nere, plus att all kondition är helt väck. Men det var roligt att slå o banka ut lite agressioner ^^. Fast sen efter träningen fick jag sjukt ont i njuren! Kanske dags att bli sjuk igen? Har fortfarande inte hört något från läkaren sim skulle ringt innan jul. Lite dålig stil, eller hur? Har de sagt när de ska höra av sog så får de göra det med. Det är inte direkt roligt att ha ont och sitta på akuten och hyperventilera. Man borde upptäcka ett piller mot allt, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0