Pappa.. Ska vi ha den här?

Ibland är min pappa askul att shoppa med. Igår var han och jag och handlade typ middag och sånt.. Så stöter han till en hylla och ett paket choklad trillar ner i korgen och jag frågar honom, Ska vi verkligen ha det här? Han tittar lite på kartongen och säger:
- Ja, de ser gott ut, de tar vi!
Ja, det var ju choklad så det tackar han inte nej till direkt.

Idag stack vi till Nova Lund. Hittade en fin tröja på Gina Tricot men mitt kort funkar inte så jag orkade bara inte gå och ta ut pengar. Tröjan får vänta.

På vägen hem snackade vi om att vi skulle dra till Tyskland i sommar, och eftersom Douglas ska till England så skulle han inte med till Tyskland, så om jag ville, så fick jag lov att ta med en kompis. Mäkta roligt! Så nu blir det att reka efter nån som kan hänga med till Tyskland i början av Juli. Vi kanske skulle till Italien också. Mihi. Roligt.

Nu ska vi käka tårta för jag fick Mvg i matte. Värt att få Mvg och få tårta. Bra deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0